TuneList - Make your site Live

Wednesday, March 24, 2010

willy wonka

bukan nak cite pasal si wonka dgn kilang coklatnye itu ok. kita nak cite pasal si wonka yg sgt sweet hik3..so suwiitt....kamu-kamu pernah tak menyimpan di dalam hati (ini sangat murni ok!) utk memberi hadiah kpd seseorang tapi tup..tup...seseorang itu hilang tah ke mana.then kau pun melupakan niat murni itu. dan yang lahanatnya...seseorang itu telah muncul 2 tahun kemudian then asked about the present yg kau tak jadi nak beli ponn!! kui3 hambek ko!

alkisah yg terjadi pd diriku dan kesayangan. dimana dahulu si kesayangan merupakan bff ku tlh masuk ke HUKM. kena tahan wad seminggu gak la aku rasa.that time burpday dia lak hampir gak kan..aku plak keja.so tak dapek la nak jumpa dia.aku tanya bila nak discharge....ye ar kalau bleh nak selebret ah kan.burpday dia time tue tak silap aku 3 april 2008. so aku ingat nak jumpa ari sabtu bawak present.aku pun bodo..if dokto suh kua takkan dia degil takmo kua pulak kan...??

so aku pun berhempas pulas cari present anak patung i mean teddy bear tp aku tak nak bear..aku nak lembu. huh! time tue mana nak cari lembu...susah dowh! tak caye tanya aima ngn feeza.diorang la yg teman aku pi cari lembu kat mid isk3..tak jumpa wohh! sso jumaat kot aku call kesayangan, dia ckp dah ada kat teluk anson..huh...tak jadi r aku nak beli hadiah.so utk beberapa ketika aku ngan dia tiba2 MIA...senyap suda.

masuk jerk tahun 2009..huh! hambek ko...byk lembu ko jumpa.mana taknye tahun lembu..hangin jew gue..sialan tol! dan end of 2009, tiba-tiba kesayanganku muncul semula and he became my chentaku hehe so muncul la soalan sialan dr dia.." present yg awk nak bg dulu tue ada lagi ke?"..dan jawapan sial yg keluar dr mulut aku tanpa fikir dan dgn konfidennya aku jawab,"huish..mesti r simpan lagi dalam lemari lagik". lepas jawab baru la aku sedor awat la aku sengal sgt jawab cenggitu..bodo..bodo!!

so mula episod aku mencari lembu lagi...bengong nate nie..menyusahkan hidup aku tol! seteleh berpenat lelah aku ngan adik aku si ain pusing keliling jusco balakong cari lembu idaman yg tak jumpa2. so i decided pi the store semenyih..then jumpa la lembu idaman kalbu hehe best gila ah time tuh.

9 jan 2010, aku jumpa chentaku kat MAB then bg present yg kononnya dah lama bangat la aku simpan kann huhu terharunya i...tgk dia terharu huhu durjana sungguh aku tipu chentaku keh3 tipu utk kebahagiaan bersama takpe..then dia namakan lembu tue WILLY WONKA! tapi willy wonka dah takde ngan dia lagi..dia bg present kat anak sedara dia..takpe ah kann.

that is my secret yg aku kena keep betul-betul supaya di tak tau keh3 so kamu-kamu jgn ler bgtau yepp..senyap-senyap suda.

bye.

4 comments:

  1. rupanya ade gak harta yang kau ambik dari bos sayang kan..kata2 jahat kau tu cam aku dh biasa dgr je dari die...ehehhe. Willy Wonka..sweet sgt..tapi kau jgn risau..aku for sure akan bgtau die..tak baik menipu weh...DOSA lagi HARAM...hahhahahah

    ReplyDelete
  2. kenapa mesti ko mention pasal bos syg itu?huk3 jgn r ko bgtau chentaku itu wehh memporak peranda romah tangga org wehh.wahhh sudah beromah tangga kah???hik3

    ReplyDelete
  3. kecoh la lu perambat...dah r bg warning kat wa.cett!

    ReplyDelete