TuneList - Make your site Live

Monday, March 15, 2010

privasi skett

tidakk!!! lihat siapa followerku...kenapa mesti?first followers pulak tu.kenapa??haih! perlu lebih bertatatertib dan tatabahasa nampaknye.

ok.tahu siapa si followers itu.dia la bos baru gue...gampang ah takde privasi nih! oopps! ha see..dah tak bleh caci maki lageyy..apaneyy.....adeyyy! deyy..deyy! tapi kan...nie blog saya jadi suka hati saya la kan...wahh! berani suda..huh sape suh jadik followers kan..kan..


harap maklum ye boss..nie blog saya..jadik yang ada di sini hanya luahan semata-mata dan habis di sini saja yepp.no hard feeling okess...! no saman-saman suda huhu


chow.

10 comments:

  1. no wonder lah "aku pon jadi giler macam kawan2 kau dlm website" ...sendiri mau ingt lah cik siti norehan..macam kena je dgn case ini..ehehe

    ReplyDelete
  2. yang penting bukan kluar dari mulut aku...TU PASTI!!! mereka2 berkawan baik..silap2 si dia pon ade blog..ehehe

    ReplyDelete
  3. :) hehehe.. rileks la cik rehan... hahah.. kata blogger....;)

    no hal laah... nie kan ur territory... saya suka baca blog2 org nie...if awak rasa, ini tempat yang baik utk luah perasaan or share..alaa..small matter jer rehan.. saya ok jer laah....no need to worry.. hahahah.

    pe susah...type jew. (-_0)

    keje leklok..daarr..

    ReplyDelete
  4. small matter, small matter gak bos tapi jgn bagi tau bekas bos..kantoi rehan...kan rehan..hahahahha

    ReplyDelete
  5. tapi aya..nape aku rasa statement ko seperti mengkantoikan aku huk2

    ReplyDelete
  6. hahhaha..aku baru prasan lah... but ofcourse lah en bos haizi dh baca blog kau from a to z
    ..kn en bos..hahhaha...sila lah delete ek komentar saya ^_^

    ReplyDelete
  7. hahah..dah baca suma dah... :) no hal laa... hahha.. lawak laa..

    ReplyDelete