TuneList - Make your site Live

Thursday, March 18, 2010

teknologi oh teknologi

yepp..nasib baik kita tidak bercinta.kamu terlalu taksub dalam bercinta..wahh so deep! hik3.terlalu ingin cinta or lust?ha...tak tahu! aku kenal lelaki ini yang di panggil si gamble (bkn nama sebenar) yang sangat teruja dalam bercinta.sangat ingin mencintai.sangat ingin dicintai (kalau org tak cintakan dia pun tak pe..asalkan dia cintakan org tue).katanya cinta itu gila.jadi si gamble sanggup lakukan apa saja untuk cintanya.

petang semalam aku ke ofis feeza utk ketemu si aya.nak minta tlg aya pasal loan.hmm..so si gamble masih di ofis..tak blah lagi.jadi teruskan saja nawaitu utk ketemu aya.dah setel sume keja dgn aya...aku start boring.feeza still teruskan keja dia ngadap pc..tup tap tup tap menaip.aya konon2 sebok ngadap pc gak..mcm byk keja gak.padahal bkn ofis ko wehh.so, aku pi ofis belakang nak call iza.

kaki ini dgn senang hati melangkah ke belakang..bila aku tolak pintu.......aku nampak si gamble.sorang.senyum-senyum menawan (pada dia menawan k).berposing.handphone ke atas.nampak je aku dia malu-malu kucing.aku musykil.bukan musykil dgn senyuman dia yg mcm kerang tak cukup zat.musykil terdengar suara perempuan yang 'tone'nye menggedik.cuba gak tgk kiri kanan atas bawah.mana tahu si gamble seludup masuk perempuan.nasib baik ingatan aku cepat refresh...semua adegan si gamble diulang tayang balik mcm video yg di rewind.senyuman menawan si gamble.berposing.handphone di tangan posisi ke atas seperti ambil pic sendiri. baru tahu! si gamble sedang ber 3G.so annoying la wehh..


kot ye pun kamu bercinta agak-agak ler..dan aku pulak yang malu tgk gelagat dia.so aku terus ke toilet lepaskan ketawa yg tak tahan-tahan.agak-agak dia dah takde kat luar..aku pun keluar. masih ketawa..hkehkeh.senyum sumbing aku.kenapa aku ketawa dan senyum sumbing?sebab bila teringat balik si gamble pernah propose me as his gf and tell me that he cannot live without me.yep..sanggup mati kalau tak dapat aku..wahhh! tgk sekarang..see! see! i tak rugi punn..


actually,tak salah pun kamu ingin bercinta tapi kena lihat sekeliling kamu.environment.jangan masa kau tgh bekerja pun ber 3G bagai.tgk video la.dgn ringtone handphone kau sgt kuat.dan time keja kau bergayut je.wahai si gamble..ku pikir kamu telah berobah..ropa-ropanya kamu masih seperti dulu ya..haih! dan walaupun bukan waktu bekerja...cover la sikit dgn org sekeliling.jgn la buat macam dunia ini kau yg punya yepp.sigh!

kepada si gamble..tak payah la berpura-pura baik.kayak suci.i admit i pun bukan baik sgt but jgn ler kamu berpura-pura.ini tidak...depan aku konon muka kecewa tak dapat aku.aceceh..! buat aku bersalah kerana telah meranakan hidup kamu.kehkehkeh patut la selama nie susah nau aku nak terima kamu...tiada keikhlasan pada kamu.terlalu senang memberi dan menerima cinta.

p/s: si gamble kamu tak best!



*tiba-tiba macam tak kena jerk tajuk entri*









2 comments:

  1. bukan ofis aku pon..tetap jugak bukan ofis kau weh... eh2 silap..bukan ofis si gamble tapi ttp mnjadi ofis aku dan kau...ehehe.. Huh..i malulah ngan u si gamble..malu sgt dgn sikap u yang tak brapa nk malu..keh3!!

    ReplyDelete
  2. biarin aja si gamble yang gamble itu.

    ReplyDelete