TuneList - Make your site Live

Monday, January 25, 2010

tak kenal maka tak cinta

wokeyh...aku tersangat teruja arinie sebab arinie last i sengsara ok...! hehe sok gaji wohhh yea r arinie gi keja ngan poket berisi hanya rm10..ok tipu.bukan poket.purse.ok tipu lagi.bukan rm10..tp de laa beberapa skeleng yg dicongak jadik beberapa ringgit.tapi...wahh teroihh huruf besaq noo..mane cukup nak tong minyak!!! sedeyh ahh...takpe sok masih ada...oraitt! tue sume takde kena mengena ngan entry di atas huhu

u all pernah dengar statement seperti entry di atas..?i all pernah....hehe masa mula-mula aku start keja dulu, aku de la anti bangat ngan sorang minah nieh yang aku rasa tersangatla tak boleh blah ah tgk muka dia...rasa cam nak pijak jerk!!huh...!!!!! tak sedor dirik yerk aku nih...dah ler budak baru pastu de hati nak cari musuh...sangat poyo kan ahahaha

pernah ler satu kejadian..dimana satu pagi aku nak pi brekpes..walhal aku dah nampak minah nie kua pi brekpes dulu..beberapa minit kemudian aku pun kua brekpes ngan sorang membe nih..pun anti gaks si minah nie.aku pun melangkah la masuk kedai makan yg diberi nama kedai 'pakcik'..dah half way aku masuk kedai tue....aleh-aleh nampak muka si minah nie tgh santap kat dalam...aku pe lagi...terus sentap patah balik...blah pi kedai mamak si maulana...dalam hati sumpah menyumpah aku ngan membe aku sorang nie....memang sial ah pagi tuhh bikin hati panas sehh!!!

saat entry ini ditaip..aku masih tertanya-tanya macam mana minah yang aku benci tersangat-sangat yang kalau tgk muka dia rasa nak pijak jerk tue boleh jadi membe baik aku huhuhu sial ah! aku sampai sekarang tak bley blah macam mane dia jadi soulmate aku huhu tapi aku rasa terharu dowhh dengan dia..sangat terharu..dan aku masih tertanya-tanya la aya wehhhh!!! minah tue bernama aya the soulmate hehe




nie la aya...hehe aya jgn marah eh aku curik dr frenster ko huhu takpe ko tetap ayu weyhh

7 comments:

  1. @#$%&*@$^..aku x boleh nk mencarut kat sini sbb nak sama tally budi bahasa ngan keayuan aku sperti gmbar diatas...tapi arrrrghhhh aku geram!!! Baru la ni kamu nk cakap ni smua kan..ni rahsia lagi lama tau kau simpan dari rahsia yang aku simpan..putus kawan! hahaaha.. Second entry pulak tu...arrrgghhh tak boleh blah!! Curik gambar kt frenster aku pulak tu..lagi tak boleh blah! Aku gerammmmm....

    ReplyDelete
  2. Aku geram btol lah ngan entry ni...hissshhhh.. Dgrlah dunia..aku tak bersalah...aku tertipu..tulah namanya tak kenal maka tak cinta...aku suka!! I luv u so much lah sayang @_@ @_@ @_@

    ReplyDelete
  3. kahkahkah sori r weyhh! aku tak dpt nak simpan lagi dlm ati...so i have to find the other way to told you hehe

    ReplyDelete
  4. ye lah..sy terima..kamu seorng kawn yg berterus terang walau kamu menyimpan sgt lama..huhu! I redha lah u....

    ReplyDelete
  5. saat aku menaip komentar ini aku masih tertanya2 siapakah member kamu yang lagi seorang tu dan atas alasan ape lu nk pijark muka gua??? Gua tak kacau org beb, muka gua mmmgg cam ni..gua tenshen lagi ade masa tu dan waktu yang sewaktu dgnnya~~~ Lu main kasar r...Gua marah ni...!!!

    ReplyDelete
  6. kahkahkah klakar la lu beb..wa tau lu mesti tau sape kann....kannnn..aku pun tak pasti kenapa but that if nampak muka kamu...memang bikin panas r hehe ampun ya...!

    ReplyDelete
  7. Muka ni muka rezeki weh..hahahha

    ReplyDelete