TuneList - Make your site Live

Tuesday, January 26, 2010

bahagia yang sementara

ok bunyi seperti org kecewa kann..kann..??..yea pagi tadi i dah jadi org kaya okehh..sangat teruja.gaji dah masuk.harap maklum.dan keterujaan itu hanya seketika okehh..aku dah jatuh miskin semula ibarat jehan miskin yg memberi beberapa helai rambut dan kuku di dalam ac sempoi...wokeyhh lupakan pasal si miskin yg miskin itu.kebahagian saya lenyap sekelip mata hanya dengan beberapa click di cimbclick.okehh tiada penipuan yg terjadi oraittt...tetapi saya sangat bersuka hati membayar segala mcm hotang piotang walauponn hati sangat parah..saya suka!!! benci ahh betoll ar kata pepatah takde sape yg suka lihat kebahagiaan dan kemewahan org lain (kecuali ibubapa ye adik-adik)..they all musti sakit hati punyer....huh! sebab tue aku jatuh miskin kembali..cewaahhh! padahal sendirik yang tak pandai bajet huhu yee r..sok aku start berjimat cermat wokeyhh! bencii..

No comments:

Post a Comment